Małgorzata Lewińska

Małgorzata Lewińska
foto. Bartosz Mirecki

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa
Jestem aktorką, na zdjęciu obok z dubeltowym brzuchem. Poza dwoma Bliźniakami-Chłopakami ( jeszcze niedawno w nim mieszkającymi), ogarniam też 21-letnią Pierworodną i 15-letnią Nastoletnią. To znaczy nie zawsze ogarniam, ale się staram. Do niedawna wychowywałam też 2 psy, ale teraz zostały tylko 2 kocice - nieogarnięte jak to kocice. Całe to towarzystwo próbuje ogarniać mój Mąż, bez którego trudno byłoby to wszystko ogarnąć. Jestem zodiakalnym bliźniakiem i może dlatego wszystko jest takie "do kwadratu"

piątek, 10 kwietnia 2015

O OBIADACH CZWARTKOWYCH I PLACYKU...

      Na OBIADY CZWARKOWE zapraszam w co drugi czwartek - pierwszy i trzeci w miesiącu. Jeśli okaże się, że dań dla maluchów, chętnie przez nie jedzonych  jest coraz więcej, pomysły na nie zamieszczać będę co tydzień. Na razie zatem do przyszłego czwartku - będzie szpinakowo i  jogurtowo. A tym czasem wiosna się rozkręca, czekamy na młody szpinak od Pani Agnieszki z naszego bazarku, a moi mali chłopcy rozpoczęli już życie towarzyskie "na placyku", czyli osiedlowym placu zabaw. Gdzie ja - ich mama przypominam sobie jak to jest być placykową mamą;)

fot. N.Feusette/M.Lewińska

                     W ruch poszły łopatka, grabki i wiaderko no i uwielbiane przez chłopaków huśtawki - bezpieczne dzięki naszym nosidłom...No i najstarsza siostra świetna kompanka do selfie i do zabawy - jeszcze nie zapomniała jak sama szalała na placyku 22 lata temu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz